Blivande radiokändis


Herrejävlar vad paff jag blev idag när dom ringde från sveriges radio!
Igårkväll skrev jag på P3s hemsida och önska en låt, då ska man skriva in nån klyftig motivering och sånt så kanske man får höra låten. Tydligen var min motivering tillräckligt klyftig!
Dock fruktar jag att den inte var så värst ståtligt som man velat, jag minns inte riktigt vad jag skrev men det var då nånting i stil med att "livet suger och jag tappa telefon i spyhinken i helgen"
Kanske inte riktigt är det man vill att hela svea rike ska få höra om en!

Men det känns då sjukt skoj att få prata med dom på morgonpasset en stund, har ju lyssnat på det programmet sen jag gick typ sjuan. Jag lär ju knappt kunna sova inatt eftersom jag kommer bli så starstruck och murvlig i hjärnkontoret. Herregud vad flummigt :) Haha.

Om jag inte minns helt fel så ska dom ringa upp mig vid kvart i eller tio i sju.
Så nu måste alla upp före tuppen och bänka framför radion ;)

Over and out


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0