Full fart i Majonäset



Idag har vi haft besök av familjen Nilsson/Eriksson, och jag måste väl erkänna att det inte riktigt gått helt lugnt till! Mogen som man är tog jag över Elmas leksaker, muhahaha.
Efter middagen fick vi även avnjuta ett parti av musjakt i köket! MYCKET spännande, kanske allra mest för mig och Elma. Eftersom musen var så jävla dum att den kom fram tillslut så reagera jag ju som vilken normal pedagogisk människa som helst,  jag skrek som en stucken gris! Elmastackarn lär väl ha blive traumatiserad för resten av livet.
Som sagt, pedagogiskt!

Nu ska jag avnjuta resten av kvällen med att städa och packa, ty imorgon avgår hästvagnen mot skehålet.
Nu kom visst räven tillbaka!
Ska ut och mata honom med godis, höhö
Svejs hejs!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0