Hemma i Malånees


Julkaoset visar sig på fler sätt än ett, inte nog med att halva befolkningen har fått fnatt och beter sig som förvildade sengångare.. även bussarna har fått fnatt!
Tisdagens hemresa var nånting ibland det drygaste jag nånsin varit med om, eftersom folk är korkade blev vi fast i umeå över 35 min för länge, vilket i sin tur ledde till att jag missade bussen i Lycksele som gick vidare till Malå. Efter MÅNGA om och men fick jag tillslut en taxi hem, tro aldrig jag har åkt taxi så himla långt, haha.

Aja, nu är jag iaf hemma och fetan går het hela tiden.
Idag ska vi städa, pynta och laga en himla massa mat.
... kan man inte bara ha pizza på julbordet? Låter lite enklare :P

Nä huvva, nu ska jag jobba vidare. Hoppas alla har det mysigt idag :)
Puss och kram!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0