Idag befinner sig tanten i malånäs

20101211287 (MMS)

Idag befinner sig tanten i malånäs, man kan ju undra hur jag hamna här! Jadu, jag vet knappt själv. Men jag ville ju inte bli ensam i umeå hela helgen och efter att veckans sjukdom gjort mig så himla klen blev jag för okaxig för att åka till skeå, så jag åkte hit med märtha och jimmy i morse. Oväntat! 
Här är det typ 30 minus, jag har nästan lärt mig äta igen och jag har till och med fått se kisse pinka jaga bort en räv från gården! Familjen mirjam plus småttingar har vare här, och jag måste erkänna att dom små numer är ganska stora! Oj vad det går undan! 
Dock önska jag ändå att jag var i skeå nu, har inte träffat fredrik på flera veckor nu och det svider som fan att jag missa julbordet. Jag ska ALDRIG bli sjuk igen!! 
Nu är det dags att sova, natti natt :)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0