Juddan & the books


Imorgon har vi tenta på Dentala biomaterial, och jag måste ärligt talat säga att jag inte är det minsta lilla pepp på detta.
Jag är helt enkelt för korkad för sånthär!

Efter tentan ska jag iaf kika förbi på mitt blivande boende och skriva på alla papper, och efter det bär det av mot skellefetteå! USCH vad jag längtar!
Tro det är 50 veckor sen jag såg Freddileddan sist så jag håll rent ut sagt å ha abstinens, tack gode gud för helger som denna.
Nu gäll det ju bara att jag ska överleva tentan och bussresan först, det kan väl bli en utmaning men .. äh, ja är odödlig!

Vad har du i röva idag?


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0