Lussa loss


Idag har jag gått i barndoms och medverkat i ett luciatåg, klassen beordrades av "de äldre" att dra ihop ett tåg, antagligen för att förnedra oss så mycket som möjligt. De flesta av oss var då inte bangen, dock har jag hunne glömma hur alla låtar går.. så jag stod mest bara och mima och gjorde mitt bästa för att hålla minen.
I övrigt har dagen slösats åt att vulga skumtomtar, svära och lirka med skitiga kläder.
Jag har ju fått GANSKA klart för mig hur långt jag ligger efter i arbetet efter förra veckan, och jag kan väl bara säga att det är LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT! Huvva, hur ska jag lyckas med detta då?

Nu ska jag sniffa kakao och blåsa bubblor med tandkräm, night!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0