Frustrerad

Dehär med skola är ingen dans på rosor alla gånger.
Smart som jag är bytte jag ju ämne på specialarbetet till Elöverkänslighet, jag har sutte ett bra tag nu och försökt få ihop fakta och sånt så jag har lite mer kött på bena. Men jag blir bara frustrarad och förbannad av att läsa om det! Hur i hela flatters ska jag kunna jobba med dehär i typ 8 veckor till?
Som dedär nu att man ska ta bort det fasta tele nätet, då blir elöverkänsliga helt utan telefon, eller så tvingas man använda en mobil om man vill kunna fortsätta ha kontakt med omvärlden.
Som om dom inte var tillräckligt isolerade redan??
Plöööh, som sagt.. Jag jagar upp mig själv litegranna bara!

Känns som jag inte kan göra mig själv nån rättvisa när allt bara känns så platt.
Jag behöver energi!

I övrigt har jag tydligen överlevt dagen, Jossan är en räddare i nöden som mata mig med snus.
Hallelujah!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

fan juddan, du måste uppdatera så jag har ngt att göra ;p

2010-02-08 @ 16:52:33

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0