Härlig helg

Om det finns nånting som kan kallas den "ultimata helgen" måste jag just ha upplevt den! Jag har haft så snuskigt skoj och mysigt :)
I fredags testa jag och Fredrik att göra egen Sushi hemma, och det blev (tro det eller ej) SKITGOTT!! Jag blev snuskigt imponerad :) Iofs kanske man kan räkna med att allt smakar paradis när man har en karl som är kock, muhaha.
På lördagen var det så galet fint väder, så då måste man ju självklart strutta på stan! Och yeah, det gjorde vi. Fredrik flydde lagomt till Melodifestivalen så jag såg den i min ensamhet och tog det piano :P Söndagen gick väl i ungefär samma tema, förrutom att 50% av oss var bakis, (och det var alltså inte jag) Hahaha, men vi for och såg Avatar på 3D, skitläckert! Jag tyckte faktiskt filmen var riktigt bra, hade ärligt talat förväntat mig att det skulle vara världens dundernörd film, hahaha.

Och jaaa, i fredags fick Josefin och Kennet sin lilla son, Lukas! :)
Helt otroligt vad tiden går fort, jag tycker det var så nyligen jag och Jossan själva var små och träffades för första gången på majbrasan.
Jag är så himla glad för deras skull och kan knappt vänta tills jag får fara dit och hälsa på den nya lilla familjen :)

Ämen smått och gott, det har vare en finfin helg! Förrutom mordförsök och trögflytande ekonomi så skulle man kunna säga att det vare perfekt, haha.
Nu ska jag städa och plugga :) Puss & kram

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0