Hurvens!

Ja som sagt har jag ju drage på mig en förkylning, kanske inte det nådigaste med tanke på att jag helst inte vill vara döende när jag som vanligt har så mycke plugg att göra, haha.
Idag hade vi iaf Naturkunskaps prov, jag har seriöst noll aning om hur det gick, men jag hoppas på det bästa! :) Imorgon ska jag ta tag i matten och göra prov, får väl hoppas på det bästa där med.

Jag håller på och gör ett litet experiment, ska se hur mycke kalluft det egentligen läcker in igenom fönstret. Har ställt termometern en bit framför fönstret, nästan där jag sitter vid datorn just nu alltså. Nu står termometern på 15,3 grader.. INTE tätt fönster jag har alltså!
Imorgon ska jag nalla en extra macka på frukosten för att dom är så fisiga och gett mig ett kallt rum :P

Hubbabubba, men.. jag har nog inget vettigt att skriva egentligen.
I helgen blir jag kvar i Umeå så jag kan plugga och vara duktig i lugn och ro, tro jag ska köpa hem nå godsaker så jag har nånting att peppa mig själv med. Åsså ska jag ju självklart in till stora staden och fira syster Märtha, hon fyller år imorgon :) hipp hipp!

Natti natt! (nu står termometern på 10 grader, huvva!)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0