I wonder

Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig, men jag kan helt enkelt inte ladda upp motivation för att plugga! Haha. Iofs kanske det inte är nå fel, utan helt enkelt bara ren lathet :P
Det är ju så förtvivlat nu, hur mycke man än jobba så känns det som man inte får nånting gjort. Trots att man fixat ett dussin läxor så kommer det nya, och man har alltid nånting som hänger på axlarna.

Jag sitter hur som haver och filosoferar på om jag ska åka till Malå till helgen. Det är tydligen marknad, så då är det ju som givet att man ska he sig hem :) Det gäller bara att rumpan ska orka med att åka buss, haha.
Men jag har ju inte vare hemma sen i julas.

Och förresten, jag lyckades tömma telefon på pengar igår så nu är jag isolerad från omvärlden :P Så ni ska inte tro att jag är medvetet otrevlig som aldrig ringer upp eller svarar.
Ska ställa mig och baka nu och läsa saga (läxa till imorgon)
Chìao bella!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0