IM BAD!

Höhö, så lustig jag är ^^



Nu har jag iaf återvänt från Övik, och allt vad det innebär :)
Har haft så vedervärdigt skoj idag! Tänk om man ändå haft energin som en 6åring också, faasiken vad livat det hade blive! :P
Nämen dom timmar vi var där blev ganska lagomt, vi gick till och med ut lite tidigt. Efter att ha åkt alla rutschkanor 100 gånger och fått ungefär lika många kallsupar är kan inte så kaxig längre! Nu efteråt har jag till och med fått veta att Patrik och Arvid åkte med rumpan bar ett antal gånger! ... Don't ask why.
Men som sagt, det har vare en skön dag :)
Nu ska jag sätta mig och plugga svenska så det är klart till imorgon.
Till helgen får jag fara till Skellefeteåååååå!!!!! Haaaallelujah!

Ajja bajja dumma gubbe :D

(Obs, dedär med att hälla tvål, balsam och shampo i snusdosor var inte helt idiotsäkert. Det slutade med att jag dränkte håret i tvål och var nära att ha balsam som tvål. Iiiiinte riktigt bra att blanda ihop vilken dosa som är vilken.)
Tjing!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0