Konsten att fuska till sig långhelg

Jao, jag kan erkänna att jag var lite extra mycke korkat borta från skolan runt denna helg, missa lektioner både i fredags och idag. Men WTF! Jag har fått så mycke skoj utav det :)
I torsdags fick jag äntligen träffa Josefin och Kennets lilla knopp, ursinnigt söt en kille! Det kommer nog ta mig cirkus 18 år att fatta att dom faktiskt är föräldrar :) haha. Helt otroligt skoj!
Torsdagen spenderades i Malå och Malånäs, eftersom jag vakna upp hemma hos Mirjam så fick man ju självklart även vakna med Elma. Vars får bruden all energi ifrån??!! Seriöst, när man just ha vakna ska man helt enkelt inte kunna springa runt runt i 150km/h. Det finns bara en förklaring, hon ÄR verkligen superbaby!
Äja, på fredagskvällen kom även Märtha och Jimmy till Malå, dom strutta runt och flasha sin fina solbränna.
Lördag - Jaa, vad gjorde man då? Tog det fläskpannkaka och pilla navel-lurvet. Mums!
Jag tog aldrig nån riktig sväng på marknan som var i Malå, haha. Nästan lite tragiskt :) Jag for heller aldrig ut och skutta på borgen. Kanske det är ett tecken på mognad? .. eller så bara lathet!
Men jag fick iaf fira alla hjärtans dag på rätt sätt, med kolasås, sjukliga mängder brejk och en lagom mängd go pojke. Kan det bli så mycket bättre?
Denna helgen får 4,5 getingar. (sista halvan trillar bort pga allt bussåkande)
Nu ska jag läsa bok och försöka förtränga det faktum att jag har ont i magen .. jag skyller på mördarvirus och influensa, det kan INTE ha å göra med allt godis jag har käka i helgen!! Hoppas, hoppas, hoppas......
Over and out!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0