Livet är en gratisfylla


Som sagt har jag muppla med en förkylning i veckan, nu har den sökt sig upp i hjärnan.. vilket gör att jag blir lite dummare än vanligt och det känns som att jag är lite full hela tiden.
Jag har ärligt talat lite svårt att avgöra om jag ska klaga eller ej :) haha.
Idag fyller syster Märtha år, jag har inte fått chans att åka in och gratta hon, men jag siktar stadigt mot att ta mig in imorgon och sjunga för hon.
Viiii modelerar!! Trallalallaa..

Oj, nu insåg jag att jag inte pratat med mor på några dagar. Oops..
Om jag ändå kunde lära mig att prata i telefon! Jag hatar seriöst dendär apparaten! Jag blir så löjligt uppstressad när den hela tiden piper och lever om, och av nån lustig anledning lyckas den alltid pipa som mest när jag är upptagen eller bara på pissigt humör.
Teknikens under! .. i wonder.
Jag har iaf spenderat (snudd på) hela kvällen i massagefåtöljen, när man väl har satt sig där är det som svårt att ta sig därifrån :P Och av nån anledning börja jag sitta och titta på dendär nya serien Cougar Town, blev självklart fast i även den så jag gatt sitta och titta på avsnitt efter avsnitt tills arslet somna.
Nu håll då lix hela jag på att somna, så jag ska väl ta och släpa mig och mitt arsle till sängen.
Puss och kram! :)



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0