Massförstörelsemaskinen!

Denna förbeeeenade tvättmaskin vi har!
Den har mördat minst 15 plagg för mig redan, och nu lyckades den massakera ett antal till! Iofs var det bara underkläder, men det känns ändå segt att tvingas köpa nya.

Helgen har jag iaf spenderat i Umeå med kära syster.
Mest bara mys och sånt som legat på schemat, vi strutta på stan och sånt. Inte helt fel :) Dock kan jag inte låta bli att känna mig konstig varje gång man gått på stan utan att ens köpt nånting så fjuttigt som en hårnål.
Kanske bara är jag som är så löjlig :) haha
Imorgon sätter nya skolveckan igång, lämpligt nog har vi bara måndagen, sen friluftis på tisdag! Woho! Bada bada bada!! Jag känner mig inte taggad för fem öre att visa upp min lämpligt jästa mage i bikini, men plikten kallar och jag MÅSTE helt enkelt!
Jag fundera seriöst på att amputera magen till på tisdag, undra om det är möjligt?
Eller så får jag väl bada som farbror Melker, med kläderna på!

Nu ska jag knöla ner mig själv nånstans där solen inte lyser!
(alltså nånstans inne på mitt rum)
Peew piss ut homis!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0