Mer eller mindre

Denhär sortens stress är nog den värsta, när man känner att man har så himla mycket att göra att man nästan bara ger upp och får inget gjort. Jag måste verkligen börja bita i det sura äpplet snart!

Jag fick just veta att farsgubben ska bort på business torsdag-fredag, så jag har ingen skjuts när jag kommer till Malå. haha :) Mitt liv på en grillpinne! Så nu har jag väl mer än en sak att försöka lösa (sa tanten och sket i vasken)
I övrigt kommer syster Märtha hem från semestern imorgon, så då ska man få vara svartis på hennes solbränna. Själv har jag bara solat solarium och komme steget närmre canser! Hurra!
Gud vilken attityd jag har idag :P

Min Josefinfin här i Umeå har ju förresten bestämt sig för att gå och plugga till frisör, är sjukligt glad för hennes skull! Skulle gärna vilja göra det jag med, men om man ska vara liiite realistisk så är det inte så svårt att lista ut hur det skulle gå, haha. Snart är jag lix omringad av frisörer så :)
Äh, nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa "spelet om 3G", spännande skit! *host*

Pewzzah

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0