Plurr!

Imorgon är det bara en sak som gäller! PLURR! Inte plugg :D
Jag har laddat igenom att baka och fylla några gamla tomma snusdosor med shampo, balsam och sånt tjafs. Känns onödigt att ta med hela flaskan så jag brukar bara he det i nånting litet och smidigt (som tex en snusdosa eller gammal pillerburk)
Glamour på hög nivå! :)

Nu sitter jag bara och väntar på att muffinsarna ska stelna så jag kan stoppa dom i påsar, sen är det dags att få skönhetssömnen. Kan bli spännande att se hur mycket man lyckas skrämma upp alla imorgon när jag tvingas sprätta runt utan smink eller annat fix, haha. Reaktionerna är alltid lika lustiga!
Hallelujah för oss lönnfeta gammfjortisar som ska näcka för varanda imorgon!
.. känner mig som en barn dagen före julafton ^^

Är det förresten nån som vet hur det står till med telefon nätet runt Malå nu? Det verkar vara omöjligt att ta sig fram till Mor i Malånäs, tänkte om nå ledningar har snöat sönder eller nå?

Nej!! Nu ska jag packa klart mina shamposnusdosor och knåda på mig sista lagret tigerbalsam.
Over and out!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0