Sicken osis

Som sagt spendera jag helgen i Skeå, men det blev väl inte riktigt som väntat. Fredrik jobba både igår och idag, inte planerat alltså, så jag har fått strutta runt ensam endel. Tur man har förmågan att roa sig själv :)

Igår tog jag raggen på stan och köpte en skitsöt tröja på Bikbok, och idag har jag vare på bokrea och köpt lite saker till Mor och mig själv. Av nån mystisk anledning köpte jag Carolina Gynnings Ego woman!
Jag fick första boken när jag tog studenten, så det blev nån slags pang-pong grej. Ärligt talat köpte jag den nog bara för att den har värsta nakenbilderna i mitten, haha.


Nu ska jag snart städa upp efter massakern i köket, som vanligt lyckades jag bränna en plåt muffins så jag måste städa undan alla bevis innan gubben kommer hem. (Nogför att det inte är nån hemlighet att jag är sölig men..) :P Jag ska ställa mig och göra Sushi sen också, så det kan vara nice att göra det i ett rent kök.
Hua, men när ska det sluta snöa?

Lustig helg dehär blev :) haha
Tro jag behöver läsa lite ego och titta på nakenbilder nu, tjingelling!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0