Sweet dream

Jag ska strax leta mig mot sängen, sitter bara och väntar på att mina kakor ska stelna. Jaa, det finns nog inget mer rofyllande än att slänga ihop ett gäng kakor på kvällen!
... jag måste bara sluta bränna grejerna, haha.

Kan tänka mig att jag var långt ifrån ensam om att se Outsiders ikväll. Jaasi, av nån lustig anledning blev jag sms-bombad just under det programmet, haha.
Varför kan man ju undra? :)
Men ärligt talat är det ju upprörande, som jag sa åt Tina. Jag trodde Outsiders bara visa miffon och idioter, hur kommer det sig att rakt av allergiska människor kom med på det programmet?
Inte så genomtänkt!

Hur som haver, nu har då den nya veckan satt fart. Det lär bli långt från en lugn vecka, mycke saker som ska göras! Jag är typ redan sugen på helg igen, haha
Äh, over and out ;)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0