Typ måndag

Men ja, jag vet att det är tisdag! Men jag har ju måndag idag :) haha
Känns som man slaka efter bara mer och mer, noll koll på allt och sommaren kommer bara närmre. Jag har LITE svårt att avgöra om jag faktiskt VILL ha sommar nu, eller om jag vill ha mer tid över till att plugga.
Det känns bara så himla trist att inte kunna visa upp nå vettigt efter dehär året på strömmis. (alltså ett bra betyg i matte C ) Men viljan och våldet verkar inte riktigt gå hand i hand denna gången.
Aja, det gäller väl bara att bita ihop som vanligt.

Nästa vecka ska vi till Ö-vik och bada ett gäng från skolan, vet inte riktigt hur jag tänkt ha råd att leva i slutet av månaden (?) Hur som haver har vi gratis resa dit, bara inträde som man ska lägga ut slantar på.
Ska bli galet skoj! Kan slå vad om att det kommer finnas många nakenbilder på Patrik efter denna resa, haha :)

Nu ska jag lägga mig och läsa naturkunskap, prov på torsdag.

Always look on the bright side of life <3
Kramar

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0