En smart rubrik

Yeah dudes, så då var snart även denna vecka schlutt!
Ajsing vad jag ser fram emot att ha en lugn skön helg.
Imorgon åker jag in mot umeå för att spendera helgen i systers lya, och på lördag blir det rave och kalas för hela slanten. Eller iaf för en liten krona (?) Är fortfarande lite fundersam på om jag ska orka släpa mig ut, haha. Jaja :)
Veckan kan man ändå påstå har vare ganska vanlig, jag har bestämt mig för att byta ämne på specialarbetet, ska skriva om elöverkänslighet istället. (jepp, så fantasilös är jag) Vi har fått lite läxor och annat knas att knapra på.
Filmteamet som ska fixa reklamen till strömmis hemsida är tillbaka på skolan, så nu lurar det filmkameror och annat skoj bakom varje hörn. ... tror jag måste undvika dom så jag inte riskerar att upprepa nånting i stil med "lunch-fiaskot", haha.

-  I övrigt skulle jag vilja tipsa om lite go musik!
Detta är Malin från min klass, en GRYM tjej med ett otroligt musikhuve.
På hennes hemsida kan man finna bland annat en låt som heter Brighten the dark, den har jag blive totalt hooked på! Jag tycker det är ganska läckert att hon gjort all musik själv.

Klicka på bilden här bredvid för att komma till hennes hemsida och lyssna loss lite. Antar att alla har lika bra musiksmak som jag ;) haha.
Nu ska jag försöka slita bort arslet från datastolen och rulla mot kuddarna.
    Up up, & away!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0