GRATIS shopping :)

Jag har komme på VÄRLDENS bästa shopping grej!
Jag är ju en såndär människa som blir på snuskigt bra humör av att shoppa, det är väl ingen hemlighet direkt. När jag har tråkigt brukar jag sitta och spana på bland annat H&Ms hemsida och dreggla över alla dom saker man vill ha.
Omedvetet har jag satt i system att sitta och beställa saker, sen sitter jag och är sååå nöjd över dom saker som en dag ska komma med posten. Men eftersom H&M är så snuskigt sega på att skicka ut sakerna hinner jag nästan alltid avbeställa dom saker som jag en gång suktat efter så oerhört.
Egentligen måste det ju vara det ultimata! Jag får dendär "kicken" efter att ha shoppat, men slipper betala för skiten :) haha. Det måste ju vara dagens bästa budget-tips!

Jag säger som Patrik, "Judith, du är inte så dum som du ser ut!"

Idag är Fader i stora staden, så han ska snart komma och hämta mig så jag får åka in och umgås lite :) Känns skoj! Puss och kram på er ;)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0