Ofina Onsdag

Det är minsann det sjukaste vad det blåser och är äckligt ute idag!
Och tydligen ska det bli värre, woho! Dags att plocka fram överlevnads-kittet kanske? :P
Jag har tacksamt nog fått ha sällskap inatt, så nu är jag uppe i det blå och skuttar på de fluffiga molnen. Ja jag är alltså på gott humör :) Höhö. Synd bara att 4 timmar går så fort när man har roligt.

Jag är medveten om att filmerna jag la upp inte funkade i början, det var min tabbe :) haha. Råka ställa in nån idiotisk inställning, men nu är det löst iaf.
Uha, jag försöker ladda upp energin för att gå iväg till skolan. Börjar halv 11 idag.
Kanske jag borde klä på mig :) haha.
Pew pew!

Kommentarer
Postat av: 518

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-04-30 @ 20:37:25
URL: http://518.blogimagine.com

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0