"The making of.."

Nu är det många som har påpeka mitt snack på reklamfilmen som ligger på strömbäcks hemsida, alltså den andra filmen jag la upp här.
Där uttrycker jag mig så himla passande om vad det bästa med strömbäck är, alltså .. FRUKOSTEN!

Ärligt talat hade jag inte en tanke på hur lulligt det lät när jag sa det, dom ville att jag skulle säga tre saker.. men jag kom ju bara på en! Dom andra två vräkte jag som bara ur mig för att få gå därifrån så snabbt som möjligt. Men vadå, jag gillar ju frukosten..?

Mäste nästan citera det syster just skrev till mig:
"haha jag tyckte att det var coolt..först en massa rikssvenskar som pratar pedagogik och vackra miljöer och så kommer du med bredaste malåmålet och snackar om frukostar..du är nog min idol! "

Uppenbarligen är jag för korkad för att förstå hur smart jag egentligen är!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0