Världen är liten!

IDIOTISKT LITEN är den! :) Haha
Dedär med att gå på Strömmis leder varje dag till nya lustiga saker, men idag fick jag nog den dummaste "aha"-upplevelsen på länge.
I slutet av dagen satt vi ett gäng i entren och diskutera, jag sa nånting om att jag har en mor som är elöverkänslig. Så säger en ny kille från klassen "Ja det verkar vara många som har den sjukdomen, för några år sedan på studenten träffade jag en sån på Maxim (han jobbar där). Dom skulle absolut sitta ute i regnet! Skitkonstigt!"
HA!! Det var ju förbannemej min familj! Det var syster Märtha som tog studenten och det var vi som tjurskallades med att sitta ute i regnet trots att det fanns gott om plats inne i värmen :) haha.
Joodu, det finns SKITMÅNGA som är elöverkänsliga :P

Som sagt, världen är liten. Haha

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0