VILD kväll!

Yeah! Är man gammjuddan så är man!
Man hade väl kunnat tro att jag var ute och svinga mina lurviga, tippa kor och pilla snor. Men icket, istället har jag spenderat kvällen åt att sticka klart mina lovikka vantar som jag påbörjat nu efter jul. Som grädden på moset satt jag även i min nya massagemockajäng hela tiden, LÅNGT från plågsamt! :) 
Blir dock sjukt bevsiken på att vantarna inte ser ut som riktiga lovikka, det var nå jävligt mysko mönster jag fick. Så jag fundera seriöst på att göra ett par nya direkt så jag får känns mig lite stolt.

I övrigt var ju detta första skoldagen, även om man har vare ifrån alla gamla potatisar i över tre veckor så känns det inte som att det har hänt så galet mycke :) haha. Endel har fått långre hår, endel har fått kortare. Inte så mycke mer spänning än så.
Så avslutade jag dagen med att strutta på stan en sväng, där tog jag mig för att investera i två nya tröjor. Ärligt talat var det kanske onödigt, men när shoppingsuget väl satt igång finns det inget som kan stoppa det! .. Förrutom shopping då :P Men nu har jag satt stopp på mig själv, ska inte slänga nå mer slantar förrns nästa månad så jag slipper leva som en lodis.

Oj, insåg inte hur mycke klockan var!
Tiden bara sticker iväg när man stickar, hö-hö-hö!
.. Löjligt klyftig man är! Ett starkt tecken på att det är dags att sova.
Natti natt på er alla gamla fläskfläppar! :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0