Big bad björne






Jag känner mig lite nojjig idag..
För nån dag sen sågs det en en björn här på andra sidan ån, och nu är jag lite fundersam på om den har komme hit åt Malånäs.
Jag har haft hundarna ute nu på morgon, och så fort jag släppt ut dom har dom blive totalt hyper. Inte ens katten vill vara ute!
Nånting är det då i skogen, tror inte det är renar, det KAN ju vara nån vilsen gammal snuskgubbe, who knows?

Så jag känner mig väl inte så värst kaxig just nu, nogför att det är nå rediga mördarhundar vi har här, men man måste väl vara realistisk, dom rår nog inte på en björn!

Tror jag håller mig inne så gott det går idag :) haha






Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0