Desperat huttfru


Nu har jag spenderat över 6 veckor här ute i skogen, och jag blir bara mer och mer vansinnig av det! Jag misstänker att hjärnan tagit total semester och nu står på standby.
Nu är det väl ungefär så illa att jag mest troligt skulle bli smartare om jag skulle utföra en lobotomi på mig själv.

Nu har iaf Märtha och Jimmy åkt hem, kanske var lika bra att dom flydde Majonäset nu när jag är så explosiv. Känns som att precis ALLT som händer här är åt h-vete.
Jag har ännu en gång fått brottas med bryggan, eftersom vattnet stigit så mycket och vädret fortätter att vara så himla crap så vill den slita sig.
Tro mig... en människa har liite svårt att styra över tre bryggor på vilt vatten!

Usch, vad gör jag egentligen här?

Jag ska ställa mig och terapi baka lite nu, förhoppningsvis lyckas jag förtränga det faktum att allt suger.
OPTIMIST JAVISST!!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0