Die Disney, die!


Igår satt jag och såg Johnny Cash filmen, tro jag har sett den 200 gånger nu och jag älskar den lika hårt varje gång! Det finns inget härligare än en ärlig kärlekshistoria :) Inte sådär hjärntvättande och orealistiskt som Disney gör det. Seriöst, Disney borde vara barnförbjudet. Hur många småtjejer tror ni inte får en skev världsbild pga domdär filmerna?
För det första, världen är inte dubbad!
"Prince charming" förblir en padda även efter du kysst han.
Om man brister ut i sång framför snubben lär man mest troligt hamna på psyket.
Snubben kan inte alltid rädda "prinsessan", så det löns inte att leka liten och hjälplös.

Därför kan jag inte låta bli att bli lite kär i kärlekshistorien om Johnny Cash och June Carter, det känns äkta och realitsisk, och TROTS att det är så äkta så lyckas dom hitta lyckan tillsammans :) DET är vackert!
Så jag måste bara säga det: Disney, släng dig i väggen!


Kommentarer
Postat av: längden vet du

En padda då får du nog pussa mig lite mera då;)

2010-07-10 @ 12:46:09

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0