Diskriminering eller?


Efter att ännu en gång ha blivit jagad runt huset av en mordisk geting har jag hunne sitta och tänka efter lite (när jag flytt in på toa och vare inlåst där ett tag) Jag är lite insekts-rasse! Jag gör skillnad på insekter och insekter, av nån mystisk anledning ÄLSKAR jag knäppskorvar, har alltid gjort det. Jag skulle lika gärna kunna skaffa ett terrarium och fylla den med knäppskorvar. Men jag blir GRYMT äcklad av spindlar, eller iaf dom stora, dom små tycker jag bara är söta.
Osv osv osv, varför gör man skillnad på insekter och insekter?
.. och varför vill alla getingar döda mig? Beror det kanske på parfymen min?
Urrk!


Kommentarer
Postat av: Tommyragne

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-04-05 @ 07:58:43
URL: http://tommyragne.blogbow.com

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0