Dj Juddan in the hus




Det är STRÅLANDE sol ute, och ändå sitter jag parkerad vid datorn.
Man kan ju undra varför? Jo, jag ska ladda ner några program av mammas nya kille och bränna ut till päronen så dom har nånting kul att lyssna på på semestern, det har blive lite som tradition att jag ska fixa nån rolig skiva åt dom till semestern.
Dock tar det ju sanslöst lång tid att ladda ner, tro jag har fått ner 8 avsnitt nu och det har tage nästan en timma.
3G internet är inte så imponerande som det låter :) haha.

I helgen är det alltså Musik vid Malån, och jag har inga rikriga planer än. Tro jag ska ta det väldigt piano och slösa energin på att vara smart istället (så smart som möjligt iaf), sen får man väl se vars vindarna blåser och om man kanske får några goa skratt.
Who knows?
Synd bara att dom sabbat Mvm så totalt, en gång i tiden var det ju faktiskt skoj! Nu är det väl bara som en sjukt överbetald pensionärsfest. Jag förstår dom som drar till Arvidsjaur, sist jag kolla var faktiskt Anna Bergendal bättre än floor smokers.
"woho" :P

Time två run! TJING!




Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0