Efter "roadtrip"


                        



Klapp på axeln Juddan, du kunde köra hela vägen till Lse och tillbaka utan att dö!
Så långt har jag inte kört på två år tror jag, INTE illa kissat!
Jag är ändå nöjd med hur mycke laban jag lyckades pula in på en och samma dag, jag hann träffa Jossan + familj, Tina, Isabelle, Linnea och Kerstin. Den du! Jag är fanimej stolt! PLUS att jag fick promenera endel i hettan, haha. Fyballa vad varmt det var på stan!
Lycksele har då inte drage på sig nå större förändringar :) Fjortisarna är lika gamla, högerregeln ersätts fortfarande flitigt med "störst först", och sist men inte minst... jag hittar fortfarande ALDRIG det jag söker efter på konsum.
Men i övrigt verkar det som att Lycksele klarat sig bra utan mig, konstigt men sant!

Nu ska jag börja stöka med sista kakan, päronen kommer ju hem idag så jag måste försöka att leka duktig. Hoppas bara Åskar håller sig borta! Morgonens oväder höll på att skrämma skiten ur mig.
Over and out


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0