Gårdagen med ny kamera



Man kan väl ändå påstå att det blir ganska ok bilder :)
Tycker det är så himla mysigt i kläppen, och morfars skägg är så mysigt. Damn att tjejer inte kan odla skägg, jag skulle seriöst kunna byta kön bara för att få testa att ha skägg innan jag dör.
Tror jag har nån liten hjärnskada som gör att jag digga skägg.

Idag har det iaf vare ganska piano, Märtha har rensat garderober i malånäs och jag har vare moraliskt stöd. Så käka vi middag på Falkis, skitmysigt :) Dagens enda minus var väl det extremt pissiga vädret som plågat oss, buller och bång plus en jävla massa änglapiss.
Vars tog sommaren vägen?

Nu ska jag gå och sova, wopdido!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0