Jättebajs!


Just nu sörjer jag lite, det verkar som att det inte blir nå motorvecka för min del i år.
Jag hade iofs förberett mig på att inte kunna fara dit, eftersom päronen skulle vara borta då, men nu har dom ju ändrat planerna och kommer hem imorgon.. så egentligen skulle jag ju kunna fara till Lse till helgen, men nu är det ingen kompis som har nån sovplats över. Så.. jaasi, det ser väl ut som att jag får klara mig utan raggarrundan, gammbilar och öltält i år.
Jag vill ju inte vara den som tvingar till mig en sovplats, så då är det väl bara å bita ihop och ta det som en man!

Jaaaasi, trist trist trist!

Idag har jag då bakat kaka nr 8, och den blev grymt god!
Tro jag ska satsa på att äta upp allt jag bakat och bli en äkta tjockis.
Voff

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0