Kaos vid Malån


Det är och förblir ett mysterium för mig, varför i hela flatters heter det "Musik vid Malån" när det knappt finns nånting som man kan kalla för musik där, bara skrål, fylla och dagen efter piller utblandat i drinkarna.
Eller är det kanske såhär vi vill ha det?

Jag har iaf haft en bra helg :)
I fredags drog jag nyktert på samhälle, hälsade på Jossan och c/o innan jag åkte hem. Det blev som en enkel men intensiv kväll :P
Sen på lördag åkte vi ut med faders flotte på ån, efter över en timmas tuffande var vi framme i malå där vi såg flyguppvisning och firade syster med kaffe och tårta. Till råga på allt fick vi nog alla en ganska sexig polkagrisbränna, jag har då fått ett ganska fint konstverk på ryggen efter det mystiskt utformade linne jag hade.
Mmmyes, ibland är man minsann bara FÖR vacker!
På kvällen drog jag impuls fest, tro klockan var runt halv 11 innan jag tage mig iväg. Så efter en lämpligt speedad förfest hos Moa och Aron fick även jag ta mig in på den legendariska "Musik vid Malån"

NU börja den riktiga spänningen!!
Förrutom att jag fick träffa en massa lustiga människor fick jag även ha en nära döden upplevelse, jag ska väl inte nämna alla detaljer med det inkludera iaf en Ica kundvagn och en Jörgen. Jag kanske har sagt allt redan?
Om det inte vore för att dom släppt in sveriges största skadedjur på området så skulle kvällen ha vare peeerfa!
Som pricken över i:t har jag till och med laddat upp med nya myggbett och blåmärken, vad vore en fest utan det liksom?

Nu ska jag ner och strypa en hund, svejs!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0