Little Miss sunshine


Vissa dagar är bättre än andra, idag är en sån dag som är all over the place.
Jag har spenderat morgonen ute i solen med telefonen så gott som fast i skallen, har pratat med några gamla godingar :) Dock händer det väl endel annat också, och jag har lite svårt att avgöra hur jag ska hantera det.
Som sagt, vissa dagar är bättre än andra.

Syster Mirjam fyller då år idag så jag måste såklart iväg och gratta hon :) Så kanske man får se deras nya toa klar, färdig och klar. (?) Äh, jag har bättre saker att göra än att klura ihop smarta saker att skriva här, haha.
Nu ska jag in i duschen! Tjingelling!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0