Ofrivilligt ego


Till och med jag stör mig på att jag har lagt upp så mycke bilder på mig själv här på bloggen, jag måste väl erkänna att det inte riktigt är självmant som jag framställer mig själv som en dunder ego.
Det är nämligen så att jag inte vågar lägga upp så mycke bilder på nån annan eftersom dom flesta blir skitsura om man råka lägga upp en "ful" bild, plus att det ser ju förbannat trist ut om man bara har en massa massa massa text.
Iofs kanske jag inte gör det så mycke mer estetiskt snyggt...

Nu ska jag provsmaka en muffin och sen bär det av mot kuddarna, efter denna dagen har jag gjort mig förtjänt av lite muffipluff.
Päronen kommer iaf äntligen hem på torsdag, det känns så sjukt skönt!
Äntligen kan jag åka härifrån :) Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: kelly

jag gillar på bilder på du ;)

2010-07-28 @ 01:19:47

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0