Old stuff


Tro det eller ej, men kjolen jag har på bilden här nedanför är ca 40 år gammal! Min Mormor hade den när min mor var liten, hon har till och med sytt den själv. Dock var dragkedjan trasig så den fick jag plåstra ihop, men nu använder jag den nästan mer än vad jag använder NÅTT annat plagg.
Det är ganska komiskt, att man betalar dyra pengar för ny skit när man för en gratis peng kan hitta gammalt skit hemma, haha. Min mor har så sjukt mycke gamla kläder kvar hemma, så det finns mycke konstiga saker att leka med.

 

Dagen blev iaf inte riktigt så slapp som planerat, jag har släpa runt på gräsklipparn nästan två timmar i den stekande solen, haha. Så jag kan då lova att jag INTE fryser just nu!

Men det känns då nice att ha gjort nånting vettigt av dagen :)

Oh förresten, nu har jag fått svar av Universitet ;) Hihihihihihii!!!!!!!!

Jag tänker inte avslöja detaljer här, men man kan väl säga att jag inte kommer vara göralös i höst, wopdido!

Puss och kram!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0