Onsdag va?


Jag har tappat kollen på veckodagarna totalt, hade fått för mig att det var fredag idag.
Nu har iaf päronen åkt, och jag är ensam med vovvarna, mina bodyguards! Ikväll skyddar dom mig TROGET mot dom livsfarliga renarna i skogen, lyllo mig!

Jag kan förresten meddela att jag snart blir den stolta ägaren av 600 dubletter av bilder!
Dendär beställningen jag gjort på 700 bilder visade sig innehålla ca 602 bilder, några fattades alltså, och nu när jag ringde och klaga till photobox kundtjänst fick dom för sig att det skulle vara enklast att skicka hela beställningen igen! Haha.

Nu ska jag iaf ta en liten promenad i skogen, sen börjar jag nog dra mot sängen.
Puss och kram :)



Me & Elmis says "grrr"
 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0