Sommartider hejs svejs!


Det har vare en ganska lajban söndag!
Fint väder som stryk och lustigt sällskap, syster Mirre med familj kom och slet ut mit på flotten, så vi drev runt och fiska i några timmar. Dock verkar denna sköna dag ha betalt sig dyrt med en aningen för röd hudton och viss förlust av hud... Usch, vad jag väljer mina ord väl!
Men wtf, man kan inte klaga :) Jag fick iaf slita upp 200 stackars mörtar ur ån, undra om vi lyckades hitta åt nått slags hål där ett gäng mörtar bestämt sig för att ta kollektivt självmord, för sådär lätt brukar det inte vara att få nått/nån på kroken!
Nu ska jag smeta på lite kylbalsam och se klart stolthet och fördom :)
Pew!




Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0