Sweet times


Dagar som denna kan man inte klaga på att man fortfarande har livet i behåll, jag har bakat en hel del plus att jag hunnit städa och ligga i solen.
Det har vare en såndär dag som man kan må bra över :)

Jag hade väl en mer eller mindre mysig upplevelse med en kopp soja tidigare idag, jag hade käkat sushi innan och tog sojan i en liten kaffe kopp. Så lyckades jag på något vis blanda ihop den med min kopp kaffe.. så jag fick en saftig slurp av nånting som inte direkt kan liknas med ett "hallelujah moment"
Usch, men jag har då lärt mig en läxa!

Imorgon kommer då Märtha och Jimmy till Malå, dom har ju vare på ännu en utlandsresa så det är väl läge att kräkas lite svartsjuka på dom. Ugg vad jag vill åka bort!
Jag håller redan på att bli galen av att sitta i Malånäs, jag säger bara det .. så FORT som jag får möjlighet ska jag åka härifrån! Då blir det en rutt till Skeå, Umeå och förhoppningsvis Lycksele. Jag är en isolerad gammal tant!!!

Nu är det då dags att sova, tjingelling

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0