Teknikens under!


Jag upptäckte just att sms inlägget jag gjorde tidigare inte riktigt blev som det skulle, jag hade skrive en skitlång text som tydligen inte ville hänga med! Haha, aja. Hur som haver :)
Nu sitter jag då ännu en gång i gamla Malånäs, jag har spenderat två dagar i skeå och före det var det helg och kalas för hela slanten! Karln min fyllt ju nämligen år i söndags, och jag hade sån himla tur som lyckades lura han till Malå, dock måste jag erkänna att jag hora bort hans tårta... shame on me..
Det var då SJUKT tacksamt att jag fick vara i skeå ett tag, jag behövde verkligen få komma bort från Malå och allt vad det innebär. Så nu har jag äntligen fått ladda batterierna med några extra glasspinnar och en lämplig dos kärlek.

Idag tog jag då tummen ur arslet och investerade ÄNTLIGEN i en ny kompakt kamera. Iofs är den nog inte mycket att hurra för, men den var inte alls farligt dyr och jag är inte den som är kräsen :) Iofs beror nog kvaliten på bilderna ofta på fotografen, och inte på kameran :P
Dock kan jag inte släppa hur den aningen udda försäljaren betedde sig på elgiganten (där jag köpte kameran), jag tror seriöst att han inte en enda gång såg mig i ögonen, utom han nöjde sig med att stirra blint på hyllan bakom mig, och såklart på min hylla. Yes yes, karln var uppenbarligen mer intresserad av "möblemanget" än vad han var sugen på att verka som en sinneskry människa.
Är det så karlar beter sig nuförtiden?

Nu ska jag då sussa, imorgon blir det födelsedagskalas i kläppen!
Tjing tjong!



Jag är nog ingen mästerfotograf....
Tur att Elmis är söt!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0