Umpa rumpa


När Elma blir stor ska jag ge igen för den psykiska tortyr hon utsatt mig för idag.
ALLA vet väl vem Upsy daisy, Iggly piggly och Makka pakka är? Det är barnkanalens mest ondskefulla skapelser, som Elma av nån mystisk anledning tycker om... Man kan ju inte låta bli att undra.. Vem i hela flatters skriver manus till sånnadär saker??!! Uppenbarligen måste ju han/hon/den/det vara lite löst ihopskruvad där uppe.

Jag kan iaf STOLT säga att jag inte gjort nånting vettigt alls av denna dagen, och det känns uunderbart!
Nu fattas det bara en öl och en påse popcorn så skulle detta vara paradiset på jorden.

Imorgon är det fredag, och då ska jag väl antagligen för en gångs skull hitta på nånting vettigt, till exempel äta godis och pilla navel (?) Me like!
Over and out! :)


? ? ?


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0