Wake up and gogo?


Ojoj, så var det redan torsdag. Denna veckan gick åt fort!
Hur som haver fundera jag på att köra åt Lse idag, det är ju lix så dåligt väder här och hundarna är då inget vidare bra sällskap. Först väckte Raja mig just efter 6, så släppte jag ut hon och småhundarna. Sjäääälvklart stack Raja åt skogs och kom inte tillbaka! .. så jag hade inget annat val än att ta fyrhjulingen och köra efter.. i ösregnet.
Man kan väl lugnt säga att det var en saftig utmaning att köra fyrhjuling i ösregn när man varit vaken 5 minuter och inte ens hunnit ta på BH. Jag säger bara... AJ!
Förhoppningsvis ska jag hinna träffa några av kompisarna om jag åker idag, jag prata just med Jossan och hon var i huset och dona. Jag måste ju nästan åka dit enbart för att få se hur dom har det i huset :)

Jomensi, vi får se hur jag gör.
Nu ska jag smälla i mig kaffekopp nr 2 och knöka i mig en macka.
Mjau!



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0