Återkommande ångest


Undra om jag håller på att bli galen på riktigt, i ena stunden är jag på gott humör, nästa har jag bara lust att gå och hänga mig. Man kan ju undra varför jag känner såhär?
Jodu, tidigare fick jag ett mail från antagningen. De ville påminna mig om att jag saknar vissa betyg för de saker jag behöver för att söka på universitetet.. dessa saker ska vara kompleterade senast 21a denna månad.
WTF, kan jag ALDRIG få en jävla CHANS?!
Så nu har jag inte ens 10 dagar till att rätta till Naturkunskapen, annars är det ju så gott som kört för mig.
Crap crap crap crap..

Snälla gode gud, ge min naturkuskapslärare ett hjärta så jag har en chans till en vettig framtid..
.. allt dehär för tre jävla uppgifter från ett prov.. det är nästan skrattretande..

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0