Brööööl

 

Helt magiskt vad det känns nice att ha helg :)

Att få ha på sig rena kläder och inte ha näsan full med sågspån, snacka om weekendlyx!

 

Päronen har just åkt iväg med husbilen, och snart ska även jag dra iväg. Fredriks syster har tage studenten så jag ska hänga med på familjemiddag, och ärligt talat är jag sådär töntigt nervös som en liten fjortis, haha. Tror jag har tage efter Tjoppas psyke! (Liten hund med dåligt psyke)

 

Jag har iaf fått veta vad som gått galet med betyget nu, tydligen hade jag nån restuppgift sen ett prov. Typ tre frågor på provet som jag inte kunnat svara på. Jag tycker det var sjukt löjligt av dom att kugga mig på hela kursen för en sån sak, men jag får väl helt enkelt bara tjata mig till att få göra uppgifterna så jag kan få ett betyg.

Att det ska vara så förbannat pjollrut, böhö

Nu ska jag ut med hundarna och skrika i vinden.

Puss & kram, ha en go helg allihopen! ;)

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0