Eftertänksamhet är för töntar


Det är väl inte helt okänt att jag är ganska hurtig på att göra stora förhastade beslut ibland?
Efter tre års krig med min s.k "telefon" så har jag ju äntligen beställt efter en ny, men det blev väl inte riktigt vad jag hade tänkt från början.. :P
Jag har alltid vare ganska anti sånnadär touch telefoner, men så av nån lustig anledning sluta det med att jag beställde just en sån! Nån Nokia 5530 (tro jag den hette) Verkar vara en finfin telefon och självklart är jag ju så dum som är Nokia trogen.

Här har vi den!



Trots att jag är så extremt ekonomisk och velig av mig så gick detta vägen, och fånen väntas anlända under veckan. Så jag måste väl erkänna att jag känner mig som en liten bortskämd unge på julafton. Me like!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0