För vi har tagit studenten-eller-vad-det-...

För vi har tagit studenten-eller-vad-det-nu-heter! Jepp, nu sitter jag på bussen.. På väg bort från umeå. Det känns fortfarande lika konstigt, var det inte så nyligen som vi började skolan? Det har iaf vare en bra dag, jag hann städa och packa allt före skolan, så jag, jossan och malin tog en champagne frukost :) Skitlyxigt! Vi satt på mitt tomma tråkiga rum och drack ur plastmuggar, och snabbt som fan skulle det gå eftersom vi bara hade en kvart på oss! Haha. Ojoj, men ack så skoj :) På skolan bjuds vi på fika, blev överbemannade av bladlössen och som pricken över i:t fick några av oss en ros av skolan. Många snyft och hejdå senare så var allt slut, och nu sitter jag alltså här på bussen. Dehär känns KONSTIGT!! Jag undrar vad som händer nu..?


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0