Förresten


Jag sitter och jobbar på att få upp en ny film på youtube, det är de sista filmerna från Strömbäck.
Den ska vara färdigladdad om.... 225 minuter.

Hmm, dehär med 3G internet har inte direkt satt sig så värst fint i Malånäs.

Dedär med Naturkunskapen ska förhoppningsvis lösa sig, fick tillslut tag på Jocke och jag ska ringa honom på torsdag för att svara på de missade frågorna muntligt. Tycker det känns sjukt löjligt att hela betyget skulle hänga på en så liten sak, men det är inte mycket att göra åt nu.
Hoppas bara dom hinner ändra betyget till den 21a.
Tro jag ska leta fram en öl och sätta mig på bryggan.

.... neeh, måste plugga jue.

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0