Hejja Nilaskolan... not!


Rapplet kring mina betyg ger sig ICKET!
Idag var det sista dagen man kunnat skicka in betygen till antagningen, och malåskolan skulle skriva ut mina Matte A och B betyg så jag skulle ha dom i handen före 12. Dock ringer dom vid 10 och säger "vi kan inte hitta några anteckningar på att du gjort Matte B, så du har inget betyg i det" ..... JAHAAA??!!!
Gissa om Juddan vred på kranarna när jag fått höra så strålande nyheter, vafan ska man göra? Dom har inte mina betyg, ansvarig lärare fanns inte på skolan och jag såg bara hela min framtid spolas ner i toaletten.
... tack och lov är inte gud rakt igenom hatisk mot mig, ca 45 min senare ringer de upp och meddelar att jag visst hade betyg i Matte B. Läraren hade väl "bara" klanta och missa skriva in det i registren.
Så efter många om och men fick jag tillslut hämta ut betyget och skicka det med posten.

Det är ett mysterium för mig att det fortfarande finns dom som har kvar förtroende för skolsystemet, verkligen.

Jag ska spendera resten av veckans dagar på Norrfog, och förhoppningsvis ska jag väl till och med överleva det. Förra veckan lyckades jag:
- Slå mig själv blå och blodig med mina radiolurar
- Mest troligt minska längden på mina fingrar med 12 meter.
- Lära mig att knäppskorvarna inte är utrotningshotade

Om denna veckan blir MINST lika spännande lär jag nog vara som ett litet paket på midsommar
Tack för mig fläskiga tjej!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0