I care about the little people


Hahaha, bara för att man jobba på BP betyder det inte att man är smart!

Saker har då äntligen börjat lugna ner sig för mig.
Efter 4 veckor ständig stress ser jag nu ljuset i slutet av tunneln.
Jag ska jobba på Norrfog en vecka till, och jag har äntligen fått tillbaka min telefon i bruk. Efter allt detta tjafs med halebop tog jag tillslut saken i egna händer och åkte till Skeå för att fixa PUK koden på en telia butik.
Så fick jag mig ett linne och en vit bikini på kuppen. Woho!

Tyvärr har ryggen börja knuppa igen, den skär ihop när jag lutar mig fram och så.. så jag funderar på om jag måste börja jobba färre timmar eller nå sånt, det känns som korkat att riskera att bli invalid hela sommaren.
Men än så länge biter tanten ihop!

Ska strax gå och sova, har lämpligt mycke kaffe och tårta i magen.
Kusin Gurra fyllt 20 idag så vi har vare på kalas, hipp hipp hurra :)
... till och med "lillkusinerna" håll ju å va gammal nu, hua. Nu är det INTE långt kvar till pension.
Svejs!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0